Welcome to Miami!

Nu har jag varit här några dagar och vad ska man säga..... MIAMI är helt grymt! Varför har man inte alltid levt här? jag förstår det verkligen inte.... Vädret är helt underbart, folket är trevliga, miljön bland det fräckaste jag sätt och seglings förhållandena är obeskrivliga på ett positivt sätt!

Idag var Familjen Du Pont (Pappan och sina 3 söner) här och lånade Team Paradise egna 2,4or. Vilket var grymt kul då man inte direkt träffar sånna höjdare varje dag. :)

Sen gick jag loss lite med vår kamera idag på vattnet när vi kollade på när dom seglade... Och tro det eller ej det blev ändå några riktigt bra bilder.


Foto: Philip Carlson


Foto: Philip Carlson


Foto: Philip Carlson


Foto: Philip Carlson



Kommentarer
Postat av: Gerhard

Jag är bara lite avundsjuk när jag sitter här i duggregnet, dessutom så börjar vintertiden idag.

Betr dina foton så var det kul att se att kameran fungerade, jag trodde den var trasig efter som vi inte sett något tidigare. Men man ser ju att Oskar måste se upp så du inte tar hans jobb.

2009-10-25 @ 09:20:48
URL: http://effectivesailing.blogg.se/
Postat av: Magnus Inghardt

Schysssssttttt assåååååå!

2009-11-01 @ 14:20:42
Postat av: Philip

jag vet! :):P haha

2009-11-03 @ 01:10:21
URL: http://effectivesailing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0