Miami!!!!!

Nu är det klart..... Jag Philip Carlson kommer att flytta till Miami i 6 månader för att segla och träna Starbåt på Coral reef yacht club.

Detta blev möjligt då Magnus Liljedahl erbjöd mig att komma ner.

Så de senaste veckorna har jag jobbat hårt för att få ett visum så att jag kan stanna kvar i Miami i 6 månader. Jag kommer blogga så ofta och mycket jag kan bara kan därifrån så att alla kan få veta hur bra jag har det när ni själva sitter hemma och stirrar ut på isen..... :) (skade glädjen är den enda sanna glädjen!)

Jag kommer till att lämna Sverige den 20:de Oktober och flyga hem igen den 20:de april alldeles lagom till den kommande Svenska vår säsongen.

Kan det se mer fel ut?



// Philip




Kommentarer
Postat av: Anonym

Du förstörde precis mitt glada humör. Jag är inte alls avundsjuk.. haha :(

2009-10-02 @ 13:46:58
URL: http://livelove.blogg.se/
Postat av: Philip

Det är lite så jag jobbar... Asså förstöra andras glada humör :)haha



Men varför gnälla? Kom ner till Miami själv i vinter och unna dig lite :)



// Philip

2009-10-02 @ 16:54:30
URL: http://effectivesailing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0