Som sagt dålig!

Japp nu har det ännu en gång gått för lång tid sen jag bloggade senast..... Men men vi kan gå in på senaste veckornas HI LIGHTS!

Förra tisdagen åkte Magnus hem till Sverige för att besöka sin mamma. Så jag har mer eller mindre levt i Miami själv den senaste veckan.

Förra helgen Seglade jag en storbåts regatta tillsammans med Stuart Hebb på hans Aerodyne 38 vilket by the way är en grymt välseglande båt (kanske något för Blur att ta en närmare titt på) Jag kommer tyvärr inte ihåg namnet på regattan... Men det viktiga är i alla fall att vi vann alla 3 kortare race på lördagen och det längre köret på söndagen.

Då kan man ju inte vara annat än nöjd ;):P

Sen i måndags kom en av mina Svenska kompisar (Oskar Moberg) ner till Miami på besök. Så han kommer stanna i två veckor vilket ska bli grymt skoj och de bästa av allt..... Killen är ett tränings freak så idag har vi tagit en sväng till gymmet vilket vi förmodligen kommer göra varje dag så länge han stannar....... Så de är bra!


Jag tränar!!!!


Bara en najs bild från Shake a leg


Så här ser jag ut när jag bloggar :P haha

Ps: Min plånbok som förövrigt införskaffades idag blev också stulen idag med allt i..........inte så kul!

Kommentarer
Postat av: Markus

Haha men du är ju i USA också. Där är ALLT stort och fett ;)

2009-11-26 @ 22:26:29
URL: http://bxb.blogg.se/
Postat av: Viktoria ♥

gillar båtbilden :)

2009-12-02 @ 22:43:54
URL: http://vickanss.blogg.se/
Postat av: Philip

Då ska du se den bilden i verkligheten ;) it's even better!!!!

2009-12-04 @ 04:40:54
URL: http://effectivesailing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0