På lördag gäller det.

image3
Efter pris utdelningen från förra årets stss regatta. Foto: Anders Peterson

Nu har det gått ett år sen sist och två veckor sen Garda. nu blir det upp till bevis kommer jag vinna stss regatta i år igen eller kommer jag behöva känna mig slagen.

Jag och Benjamin var i Gottskär och lastade våra båtar idag inför frakten till Stenugsund i morgon. Tyvärr var vi båda tvugna att hoppa över dagens träning. Jag pga en muskel inflamation vid nyckelbenet (Inte så poppis hos läkaren att jag ska segla i helgen) och Benjamin hoppade träningen för att i årdningställa sin båt till topp skick in för regattan i helgen.

Men vi båda sattsar själv klart på en pall plats in för helgens seglingar allt annat kommer ses som en stor besvikelse.

Taggade hälsningar.
Philip Carlson och Benjamin Peterson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0