Hemkommen från fjället



Har just kommit hem efter en veckas skidåkning i fjällen. Det var sjukt kallt (-12 / -20) hela veckan, ganska stor skillnad mot Miamis 26-27+ .

Nu skall jag återgå till plugget och gymmet här hemma.


Eftersom jag har tentavecka då bacardi cup går kan jag tyvärr inte åka, men nu är det klart att Daniel Bylock istället seglar med Philip. Daniel och Philip har seglat tillsammans innan, men Daniel är inte riktigt inkörd i staren. Tror ändå att det kan sluta riktigt bra!


Jag och Philip är nu också anmälda till världscupen i Hyere! ska bli riktigt kul att köra den eftersom vi inte gjort det tidigare. Börjar redan få seglingsabstinens även om jag varit aktiv med annat..

Nu efter en stadig lunch ska jag ner o grisa riktigt ordentligt på gymmet, allt enligt Håkans (tompas gast) träningsprogram, för att sen plugga lite ICS (International Chartered Shipbrokers).

VÄL MÖTT
// Benjamin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0