Lite bilder

Nu har jag inte så mycket att skriva om längre... Min bror är nere på semester så vi kollar runt och gör alla turist grejer man ska göra... Sen kommer också Daniel Bylock på besök på onsdag :) så detta blir en trevlig tid.

Har jobbat hela veckan med att få alla papper iorning så att jag bara kan köra upp min starbåt till Brunswick den 5 april och lämna av den :) :( Men rigga ner den får jag göra nästa vecka då jag ska ta med Daniel ut på en liten avslutande tur med båten innan den lämnar för att skeppas till Sverige igen.

Här kommer annars lite trevliga bilder från Bacardi tagna av Miamis bästa båt fotograf Marco Oquendo. Fler bilder kan också hittas på www.imagesbymarco.com




Vi vann en ny North fock för regattans största prestation!



// See ya! Philip

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0