Sverige igen.....

Nu kan jag meddela alla att det roliga livet i Miami är slut för denna gången för min del.....

Efter lite problem med att flyga hem från Miami förra söndagen (tackvare askan) så fick jag bokat om biljetten och tagit ett flyg hem från Miami i onsdags eftermiddag (Miami tid). Vilket blev en mycket längre resa än min första biljett skulle blivit... Men varför klaga? Nu är jag trotts allt hemma efter en cirka 28 timmar lång resa. :)

jag känner mig mer redo och förbered än någonsin för en ny säsong i Europa! Så nu får ni passa er! ;):P haha

Sen vill jag bara ge ett stort tack till alla som hjälpt mig nere i Miami och ett speciellt stort tack till Magnus Liljedahl, Lynn Hutton och Stuart Hebb som har gjort allt de kan för att göra min Miami vistelse ett minne för resten av livet

And I would like to thank every one that have been helping me and taking care of me down in Miami!

And a special thanks to Magnus Liljedahl, Lynn Hutton and Stuart Hebb that have done everything they posibly can to make my Miami tripp a memory for the rest of my life!

THANKS!!!


Magnus, Lynn and me :) right before our last dinner together!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0