Philip hemma

idag har svedala välkomnat Philip tillbaka med fint vårväder, han får själv återkomma med en resume av bacardi.

Själv har jag skrivit skeppmäklar tenta, arbetat på examensarbetet och gjort det dagliga besöket på gymmet.

Nu är jag uppe i 97 kg, kommer ihåg början av förra sommaren då vi träffade peter krull i kullavik, då vägde jag 90kg, då sa han att de 10 kilorna jag skulle upp blir inge roliga om dom ska sitta på rätt ställe o det hade han ju rätt i, men snart är man där!

Kanske kan vi för första gången väga in på över 180 kg i Hyere?

I helgen skall vi ta båten  till Kullavik och förbereda den för Stu Hebb som kommer segla med den på Palma. Vi kommer även byta tillbaka till enkelskotsystem som den hade från början, efter att ha seglat med det under MOCR kändes det riktigt bra.


// Benjamin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0