På tisdag!

Inte långt kvar nu!

Håller på och packar som aldrig förr just nu... Då jag på tisdag åker till Miami :)

Jag ber om ursäkt om ni tycker bloggen varit lite död i några veckor nu.. Anledningen till det är att de inte hänt så mycket roligt de senaste veckorna. Bara massa ta upp båtar ur vattnet, vinterförvara, surva, ställa in och bara fixa rent allmänt innan jag sticker till Miami för min 6 månaders långa visit.

Så förbered er för mycket bloggande med många trevliga färger och coola bilder från mig Philip Carlson när jag är nere i Miami. Då ni själva antagligen kommer sitta och kollar ut över isen eller slasket som vi brukar ha i Göteborg. Så tänkte jag ge er lite färg i den annars så gråa tillvaron i Sverige och kanske lite nya idéer till nästa säsong:).


// Philip


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0