Trevlig tur i vackert väder!! Och förövrigt så är jag helt kass.....

I fredags var vi ute på en trevlig båttur för att jag skulle få mer koll över allt vattnen i Miami... Och vad vore en trevlig båttur genom Miami Downtown utan lite tjejer?

Så jag ringde en tjej kompis som var nere i Miami och frågade om de ville hänga med. Så det slutade med en skit trevlig tur i fint väder tillsammans med trevligt umgänge.


Foto: Erica Blomberg


Foto: Erica Blomberg, Magnus, Heri och jag


Fotografen och jag :) :P


Foto: Erica Blomberg


Foto: Erica Blomberg


Nu har det snart gått två veckor och jag har bara gjort två inlägg????

Mitt stora problem är att jag inte vill blogga utan några snygga bilder eftersom att det blir så grymt tråkigt att läsa. Man får ju ingen verklighets uppfattning om det man skriver då man inte har bild vilket jag tycker är väldigt tråkigt....

Så mitt stora problem är att jag är så jääää****v*a dålig på att ta med mig kameran när jag ska göra något. Så det ska de bli ändring på!!!

I Morgon ska jag och Magnus åka till båtmässan i Fort Lauderdale vilket ska bli najs (jag lovar att jag ska ta med kameran och visa lite coola båtar). Sen drar vi vidare till St Petersburg på tisdag och kommer tillbaka till Miami på onsdag kväll. Så det kommer bli lite resande denna veckan vilket ska bli kul att få se mer av Florida:)

// Philip





Kommentarer
Postat av: Benjamin

ser så jävla nice ut!.. ta med sig kamera, jäklar vad fjantigt kommer du aldrig lära dig.. men försöka går ju

2009-11-02 @ 22:16:17
Postat av: Philip

Hahah!! Du känner mig för väl Benjamin :P



Jag kan lova dig att de är mer nice än vad det ser ut som ;)

2009-11-03 @ 01:09:30
URL: http://effectivesailing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0