Snart båt!!!

Nu är det säkert att min båt kommer skeppas till Brunswick (cirka 40 mil norr om Miami) i slutet av december :) Så nu sökes: En stor, stark, duktig och närmare 120 kilos klassens Starbåts gast till vinter serien här i Miami..... vem känner sig manad?

Till baccardi cup gör det inte så mycket om han skulle vara närmare 150 kilos klassen om man ska kunna ha någon chans att matcha bromby och Liljedhal ha ha ha!

Benjamin verkar ha fullt upp med sina studier i vinter men han är inte välkommen om han inte gymmat upp sig till 110 kilo.... Så där får du ligga i :) hahaha Nä men han kanske skulle kunna komma ner i januari vilket hade varit trevligt.

Annars så kan jag meddela att jag har det kanon nere i Miami :) Miami är ett ställe som jag tycker alla som kallar sig seglare borde besökt för att kvalificera sig inom kategorin seglare... Miami är en stad som är uppbyggd kring vattensporter och alla som utövar vattensporter kommer att besöka Miami förr eller senare för det är här konkurrensen kommer till att finnas under vintern.

//Philip

Kommentarer
Postat av: Blur

Hur länge är ni i Miami? Jag planerar att komma över i slutet av februari. Är ni kvar då så kunde vi ju koka ihop nåt?

2009-12-08 @ 07:07:47
URL: http://www.blur.se
Postat av: Philip

Jag kommer stanna här till 21:a april. men skit kul om du kommer ner :) så hör av dig när du kommer eller om du kommer så får vi se till att koka ihop något.



Om du vill kontakta mig om eventuella frågor eller något annat kan du ringa eller maila mig



Nr: 305 775 9702

Mail: [email protected]

2009-12-10 @ 18:46:39
URL: http://effectivesailing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0